Zostań TESTEREM nowych stref!

Już niedługo w naszym parku zagoszczą NOWE STREFY! Jedną z nich ogłosiliśmy już na naszych social mediach, ale dwie kolejne nie są jeszcze znane! 

Weź udział w naszym konkursie i wygraj podwójną wejściówkę na nowe strefy.

WEŹ UDZIAŁ W KONKURSIE I ZOSTAŃ TESTEREM!

Biorę udział - FACEBOOK Biorę udział - INSTAGRAM

Regulamin Konkursu „Nowe strefy w Space Parku”

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu jest firma Spectaco Tomasz Dowgiałło z siedzibą w Starych Jabłonkach (14-133) ul. Kościelna 16, NIP: 7392924664
  2. Fundatorem nagrody jest Organizator.
  3. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez portal społecznościowy Facebook i Instagram.
  4. Facebook i Instagram nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek działania związane z organizacją konkursu na łamach portalu.
  5. Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu czuwa komisja konkursowa powołana przez Organizatora.

Warunki uczestnictwa

  1. Konkurs odbywa się za pośrednictwem profilu Space Parku w platformie społecznościowej Facebook oraz profikul @space.park.olsztyn w serwisie Instagram.
  2. Warunkiem udziału w konkursie jest posiadanie aktywnego konta na jednym z serwisów.
  3. Konkurs trwa od 21 do 27 kwietnia 2025 roku do godziny 23:59.
  4. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone za pośrednictwem wpisu na profilu Space Parku. 
  5. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne i nieodpłatne.
  6. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy (w tym osoby świadczące pracę na innej podstawie niż umowa o pracę) Organizatora, Partnerów oraz członkowie ich rodzin. Przez członków rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.

Zadanie konkursowe

  1. Zadanie konkursowe polega na wytypowaniu trzech nowych stref atrakcji, które wkrótce powstaną w Space Parku (Aleja Obrońców Tobruku 7 w Olsztynie).
  2. W konkursie zostanie wyłonionych pięciu zwycięzców.  
  3. Zwycięzcy konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach realizacji nagrody za pośrednictwem wiadomości prywatnej wysłanej za pośrednictwem Facebooka lub Instagrama.
  4. Organizator zwraca uwagę na poszanowanie innych i zachowanie kultury w wypowiedziach.

Nagroda

  1. Nagrodą w konkursie są podwójne zaproszenia do Space Parku na przedpremierowe testy nowych stref atrakcji.
  2. Z nagrody może skorzystać zwycięzca oraz wskazana przez niego osoba towarzysząca. W przypadku, gdy Zwycięzca nie może osobiście wziąć udziału w testach, może przekazać swoje wejście na inną, wskazaną przez siebie osobę.
  3. Realizacja nagrody odbędzie się we wskazanym terminie przez Organizatora.
  4. Organizator ma prawo podać dane Zwycięzcy we wpisie za pośrednictwem profilu Space Park w platformie społecznościowej Facebook lub Instagram.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika. W takim wypadku nagroda przepada.
  6. Jeśli nagroda nie zostanie wykorzystana w wyznaczonym terminie – przepada.
  7. Nie ma możliwości wymiany nagrody na środki finansowe, ani realizacji równowartości nagrody w inny sposób.
  8. Zwycięzców wybierze komisja w składzie: Ewelina Lisowska, Aleksandra Laskowska oraz Krystian Kocur, która wybierze pięć pierwszych komentarzy wskazujących poprawnie nowe strefy Space Parku.
  9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane wskazane przez Uczestnika, a w szczególności za zmianę danych osobowych uniemożliwiających odszukanie Uczestnika i poinformowanie o przyznaniu Nagrody.
  10. W przypadku wykrycia działań niezgodnych z Regulaminem, próby wpływania na wyłonienie Zwycięzcy w sposób niedozwolony, szczególnie poprzez zakładanie fikcyjnych kont na Facebooku i Instagramie dany uczestnik może zostać wykluczony z Konkursu.

Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje oraz uwagi dotyczące zasad, przeprowadzenia lub rozstrzygnięcia konkursu prosimy zgłaszać mailowo na adres: manager@spacepark.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika oraz uzasadnienie reklamacji.
  3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty ich wpłynięcia.

Obowiązek informacyjny

  1. Informujemy, że administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest Spectaco Tomasz Dowgiałło z siedzibą w Starych Jabłonkach (14-133) ul. Kościelna 16.
  1.  W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: manager@spacepark.pl
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, na podstawie art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (dalej: „RODO”). Dane zostały zebrane przez profil Space Park na platformie społecznościowej Facebook i w serwisie Instagram.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Konkursu, w tym wydania Nagrody i ogłoszenia informacji o zwycięzcy (oraz innych nagrodzonych osobach), a także przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa.

Postanowienia końcowe

  1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
  2. Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby organizatora.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na fanpage Space Parku.
  4. Biorąc udział w konkursie, Użytkownik zgadza się z postanowieniami niniejszego Regulaminu.